Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.
Vuosikokouksessa 2019 päätettiin.

Lisätty 22.03.2019

Yhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous pidettiin lauantaina 16.3.2019 klo 10.30 Haminassa Huovilan kahvilassa, osoitteessa Fredrikinkatu1. Kokouksessa käsiteltiin sääntöjenmääräämät asiat.

Vuosijäsenen jäsenmaksun suuruudeksi päätettiin edelleen 15 euroa. Päätettiin johtokunnan jäsenmääräksi, puheenjohtajan lisäksi, neljä varsinaista jäsentä ja kaksi varajäsentä.

Yhdistyksen puheenjohtajana jatkaa viime vuonna kahdeksi vuodeksi valittu Jaakko Liukkonen. Johtokunnan muista varsinaisista jäsenistä erovuorossa olivat Tuija Kuokka ja Anna-Liisa Lavila. Erovuoroiset valittiin uudelleen. Johtokunnassa varsinaisena jäseninä jatkavat viime vuonna valitut. Sirkku Mikkonen ja Raila Vainonen. Johtokunnan varajäseniksi valittiin Erna Pirnes ja Pertti Pennanen. Toiminnantarkastajaksi valittiin Liisa Hanski ja varatoiminnantarkastajaksi Risto Rahkonen.

Evästeet

Hyväksytkö evästeiden käytön?